Müügitingimused

ÜLDSÄTTED

  1. Käesolevad Outletpood.ee (edaspidi e-pood) müügitingimused (edaspidi tingimused) kehtivad ostmisel internetiaadressilt www.outletpood.ee. Kauba müüja on Bränditoodete Outlet OÜ (edaspidi müüja), aadress Vasara 50, Tartu, registrikood 14975248, tel 58 906 588, e-posti aadress info@outletpood.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Outletpood.ee vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
  2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.outletpood.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
  3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
  4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

TELLIMUSE ESITAMINE

  1. Tellimusi saab Outletpood.ee lehel esitada kas kliendina sisse logides või külalisena.
  2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
  3. Osturkorvis broneeritakse kaup 30 minutiks.
  4. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha. Kaupa tarnime Eesti ja Soome pakiautomaatidesse.
  5. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
  6. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.
  7. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
  8. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole
  9. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED

  1. Kõik Outletpood.ee lehel müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ja ei sisalda käibemaksu.
  2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi Kliendi poolt valitud panga maksekeskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
  3. Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale Vasara 50, Tartu ise järgi tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu. Kauba kohaletoimetamise kulud kannab klient ning vastav hinnainfo kuvatakse saatmisviisi juures.

KAUBA KÄTTESAAMINE

  1. Kaubale saab ise järele tulla aadressile Vasara 50, Tartu, peale kinnitava meili saamist, et kaup on komplekteeritud. Kaubale ise järele tulles ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu. Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
  2. Kaupa saadame Eestis Omniva ja Smartposti pakiautomaatidesse. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Eesti SmartPOSTi pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2.85€, Omniva pakiautomaati 2.95€.
  3. Kaupa saadame Soomes Smartposti pakiautomaatidesse. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Soome SmartPOSTi pakiautomaati  lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 11.90€.
  4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul kliendi määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
  5. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 10 tööpäeva jooksul.
  6. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 tööpäeva jooksul.
  7. Laupäeval, pühapäeval ja riigipühadel kaupade üleandmist/komplekteerimist ei toimu.
  8. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
  9. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
  10. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehkki tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
  11. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.

KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

  1. Müüjal on õigus töödelda kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik eelkõige kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks.
  2. Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

KAUBA VAHETAMINE

  1. Kliendil on õigus kaupa 14 päeva jooksul alates kättesaamisest ümber vahetada, kas teise suuruse või muu toote vastu, mis on saadaval e-poes www.outletpood.ee.
  2. Kauba vahetamiseks peab klient täitma vahetamisavalduse ning edastama selle koos kaubaga Bränditoodete Outlet OÜ-le.Vahetamisavalduse vormi leiab siit: BLANKETT
  3. Klient on kohustatud vahetamisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates vahetamisavalduse esitamisest.
  4. Vahetamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
  5. Vahetatav kaup tuleb saata Ülenurme Konsumi (Tartu maakond) pakiautomaati (Omniva, Smartpost), tel.nr. +37253418822, saaja Bränditoodete Outlet OÜ.

KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

  1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  2. Kauba tagastamiseks peab klient täitma lepingust taganemise avalduse ning edastama selle koos kaubaga Bränditoodete Outlet OÜ-le. Taganemisavalduse vormi leiab siit: BLANKETT
  3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
  4. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
  5. Tagastatav kaup tuleb saata Ülenurme Konsumi (Tartu maakond) pakiautomaati (Omniva, Smartpost), tel.nr. +37253418822, saaja Bränditoodete Outlet OÜ.
  6. Kui Klient soovib vältida väärtuse vähenemise hüvitamist, tuleb asja kasutada ja proovida nii, nagu seda on võimalik teha tavakaupluses ning asi tuleb tagastada originaalpakendis ja esialgses komplektsuses. Kui tarbija kasutab asja rohkem, kui on vaja asja olemuses ja toimimises veendumiseks või ei tagasta asja originaalpakendis ja esialgses komplektsuses või kasutab asja muul ebasobival viisil, vastutab tarbija asja väärtuse vähenemise eest. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.
  7. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja tellimuse eest tasutud maksed viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ja kauba jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
  8. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

  1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 1 aasta jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
  2. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjutum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

Kui ostetud kaubal on puudused mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

  1. Kliendil tuleb esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@outletpood.ee.  Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
  2. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
  3. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
  4. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel.
  5. Kui ostja ja müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.